Jump to content
Herppi.net - Suomen Herppiharrastajat ry
sh

Tuontipyynnöt ja -tarjoukset Hamm

Recommended Posts

Moi

Onko kukaan menossa Hammiin joulukuussa. Tarvitsen pari sammakoita sieltä korvausta vastaan.

Terv Andreas. 0503003238

Jaa viesti

Hammiin meniöitä joulukuussa ?  kolme pientä liskoa tarttis kyydin sieltä Seinäjoelle, vaasaan tai tampereelle. mahdollista kyllä noutaa muualtakin..

Jaa viesti

Joulukuun messujen tuliaiset jäänevät haaveeksi hakijan puuttumisen vuoksi, joten... Maaliskuussa messuille lähtijää ? Käärme(et) tarvitsevat kyytiä. Elukat myrkyttömiä. 

- Miika 

Jaa viesti

Onko ketään menossa joulukuun hammniin ?? muutama mato kaipais kyytii ja myrkyttömiä ovat...:smile:

Laitelkaa viestii YV:nä 

-Juha

Jaa viesti

Täälläkin kaipailtaisiin kyytiä muutamalle viljakäärmeelle joulukuun hammista tottakai korvausta vastaan! 

Asun itse helsingissä ja voin tulla suoraan satamaan vastaan hakemaan käärmeet..

Laittaka viestiä s-postiin miqu.k@icloud.com tai txt 0503525447

• Like 1

Jaa viesti

Olen nyt itte menosaa Hammiin. Jotain pientä mahtuis vielä laatikossa...:)

Andreas 0503003238

Jaa viesti

Jos jollain on vielä laukussa tilaa muutamalle päivägekon poikaselle, niin laittakaa YV:tä. Haen heti satamasta. 

Jaa viesti

Hei! Hammiin ois tulossa mulle käärme maaliskuussa. Oon ajoissa liikkeellä mut jos hänelle löytyisi kyyti niin mahtavaa!

Voi myös soittaa: nollaneljänolla5550618

Vaivanpalkkaa luonnollisesti tulossa.

-Salla P

Jaa viesti

Olen menossa maaliskuussa. Jotain pientä mahtuu vielä laatikossa.

Andreas, Helsinki 050 300 32 38

Jaa viesti

Onko kesäkuun Hammiin menossa ketään? Voisi mahdollisesti leoski tarvita kyytiä! Pistäkää yksäriä tahi tähän ilmoa :)

Jaa viesti

Täällä olisi tarvetta lauantain Hammista yhdelle skinkkikyyditykselle, onko kukaan menossa?

Jaa viesti

Kukaan menossa syksyn Hammiin? Kaksi käärmettä tarvisi kuljetusta, hinnasta voidaan sopia ja voin tulla hakemaan käärmeet mistäpäin Suomea tahansa :)

Jaa viesti

Täällä myös kaksi pytikkaa kaipailisi kyytiä syksyn Hammista Suomeen, korvauksista voidaan sopia erikseen. 

Jaa viesti

Hoi Hammiin matkaaja!

Paiskaa viestillä jos kylmälaukkuun tai edes taskuun mahtuu käärme tai pari. Elukoiden roudaus korvataan! 

Jaa viesti

Hammiin syyskuussa menijät. 

Yksi tai kaksi pientä käärmeen alkua tarvis kyydin Suomeen. Korvauksista sovitaan :)

laita sähköpostia: tanniitti (a) hotmail. Com

Jaa viesti

Hamm maaliskuu 2018, menijöitä? Mahtuuko kainaloon gekko tai pari?

Jaa viesti

2018 hammiin maaliskuussa kukaan menossa? Yksi kunkkupytikka tarvitsisi kyydin Suomeen korvausta vastaan. Laita email tanniitti@hotmail.com 

Edited by tanniitti

Jaa viesti

Viime hetkien epätoivoista yritystä. Onkohan kukaan menossa nyt maaliskuun 2018 Hammiin ja voisi maksua vastaan antaa kyydin Suomeen yhdelle sammakolle? Heitä yv:llä jos onnistuu. 

Jaa viesti

Vielä mahtuisi kyytiin Hammista jotain nyt kesäkuulla. Laita s posti. Tanniitti @hotmail.com

Jaa viesti

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Kirjaudu sisään