Jump to content
Herppi.net - Suomen Herppiharrastajat ry
Kemmanuoli

Aloittelija kyselee nettikaupoista

Recommended Posts

Aloitteleva harrastaja tässä miljoonan kysymyksen kanssa moi! 

Onko kenelläkään kokemusta snailcorner.com -nimisestä kaupasta? Olisin kiinnostunut tilaamaan akaatteja ja mahdollisesti tuhatjalkaisia kyseisestä paikasta. Tai olisiko teillä suositella jotain muuta nettikauppaa?

Onko eri lajeja järkevää tilata yhdellä kertaa (esim. juuri tuhatjalkaisia ja akaatteja)? 

Yritin ottaa selvää lainsäädännöstä ja ilmeisesti lemmikkikäyttöön tulevat eläimet saa helposti itselleen postissa(?) Millaisia kokemuksia muilla on ulkomailta tilatuista eläimistä/lähetyksistä tai mahdollisista tulleista?

Kiitos jo etukäteen 😁

Jaa viesti

Oon itse kans joskus katsellut kyseistä kauppaa, muttei oo tullut tilattua. Muistaakseni myös kyselin täällä kokemuksia saamatta vastausta. Itse tykkään tilata Virginia Cheesemanilta. Kotiloita hänellä ei ole jatkuvasti myynnissä, mutta tuhiksia on vaihteleva valikoima ja usein myös poikasia/nuoria yksilöitä. Kaikki ötöt on tulleet perille hyvin pakattuina ja hyvässä kunnossa, joka paketti on myös tainnut tulla perille alle viikossa. Aiemmin on myös tullut tilattua useasti BugzUK:lta. Valikoima on suurempi ja hinnat edullisempia kuin Virginialla, ja pääosin kaikki on mennyt hyvin, mutta nyt on omalle kohdalleni kertynyt useempi sen verran huonompi kokemus, etten ehkä sieltä enää tilaa mitään. Asiakaspalvelu on molemmilla pelannut hyvin. Sitten ainakin landsnails.org myös myy kotiloita, mutta omakohtaista kokemusta tuolta tilaamisesta ei ole.

Eri lajien tilaaminen samalla kertaa ei oo ongelma, ne pakataan kuitenkin omiin rasioihinsa matkan ajaksi. Niin, ja mihinkään ongelmiin en oo törmännyt ulkomailta tilatessa, ainakin näin kun on EU:n sisältä tilannut.

Jaa viesti

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Kirjaudu sisään